“Sonic the Hedgehog”

Sonic, lik iz popularne SEGA-ine igrice dočekao je svoj red za snimanje filma.
Film koji je prije prikazivanja privukao kontroverze napokon je pušten u naša kina.

by Debonair

Film prati Sonica. Mladog “vanzemaljca” na dalekom planetu koji posjeduje moći izvanredne brzine. Naravno kao i svako dijete, nije ih skrivao, glas o moćima se proširio i zlikovci su ga počeli loviti. Svojim novčićima može napraviti portal bilo gdje u svemiru i tako se našao na Zemlji. Već je neko vrijeme tu i nakon jedne nezgode dođe na radar Mr. Robotnika koji želi tu moć za sebe.

Radnja ovog filma vrlo je jednostavna i više liči na komediju na putovanju (road-trip comedy). Sonic zajedno sa Tom Wachowskim ( James Marsden) mora doći do San Francisca gdje su mu nezgodom završili novčići. Putem nailaze na svakakve zgode i nezgode, a Mr.Robotnik im je cijelo vrijeme za petama.
Naravno, ovo je komedija i obiteljski film tako da nemojte očekivati neku kompliciranu radnju ili nepredvidljive obrate, no to ne znači da ne možete uživati u filmu. Nemojte da vas obeshrabri činjenica da ovaj film primarno cilja dječju publiku. Direktor se nije htio spuštati na razinu na kojoj bi za osobe starije od 13 godine film bio negledljiv. Ima puno fora i viceva koja djece vjerojatno neće shvatiti, ali u kojima ćete sigurno uživati. Primijeti se da direktor ne smatra kako je publika koja će doći gledati ove filmove glupa i da za njih mora “spustiti letvicu”, što cijenim.
Film je savršena doza jednostavnosti i akcije sa humorom, sažetih u sat i trideset minuta u kojima svatko može uživati.
Isto tako se primijeti kako je budžet filma bio dosta velik i samo ću zahvaliti Bogu što su promijenili dizajn Sonica.

Sonic (Ben Schwartz) and James Marsden in SONIC THE HEDGEHOG from Paramount Pictures and Sega. Photo Credit: Courtesy Paramount Pictures and Sega of America.

Ben Schwartz daje glas Sonicu i odradio je odličan posao. Savršeno je spojio “dječačku” razigranost Sonica sa humorom i dijalogom prema ostalim likovima. James Marsden koji glumi Sonicovog prijatelja odradio je solidan posao. Svoju ulogu odigrao je vrlo dobro i bio je dobra nadopuna glavnom liku. Glavni neprijatelj Sonica, Mr. Robotnik ( Jim Carrey ) je savršeni kontrast Sonica ( na zlu stranu ) i Jim je odradio vrhunski posao. Naravno svi su bili vrlo uzbuđeni zbog povratka Jima nakon dugo vremena i svoju ulogu je odradio briljantno. Svojom energijom dodao je još jednu dimenziju filmu. Ostali glumci su također odradili vrlo dobar posao i bili solidna nadopuna glavnim likovima. Ono što me iznenadilo u filmu je dijalog koji je bio odličan, smiješan, sa par “Dad Joke” viceva i koji samo ubrzava već otprije brzu radnju.

Osobno sam uživao u filmu. Vjerujem da je tome pomoglo što nisam imao nikakva očekivanja pa me film baš i nije mogao razočarati. No, gledanje ovog filma bi preporučio svakome. Išli sami, sa obitelji, djevojkom / dečkom ili prijateljem, zabava vam je zagarantirana. Naravno, film morate gledati u kontekstu onoga što jest, a to je komedija. Ima dosta rupa u radnji i dijelova koji nemaju smisla, ali nema smisla biti ljut ili izdvajati te trenutke kada je cijela poanta filma da se Vi, kao gledatelj na barem kratko zabavite i zaboravite na sve probleme i teškoće u životu. Pohvaljujem što je film dug “samo” sat i trideset minuta jer nema nepotrebnih scena dijaloga ili odmicanje od radnje. Brzina je cijelo vrijeme na visokoj razini i čak sam bio iznenađen kako su u tome uspjeli pošto većina komedija padne pred kraj, no ne i Sonic. Isto tako velike pohvale animatorima što su prihvatili kritiku i promijenili izgled Sonica. Prijašnja verzija bila je užasna i mislim da će se njihovo slušanje i trud isplatiti jer su ih fanovi odlučili nagraditi sa zaradom na otvorenju koji nitko nije očekivao.

Ocjena 8.5 / 10

Debonair